This is a set of tools and functions for managing licensing, deploying, and activating Microsoft Office and Windows. All output from these functions is displayed in the Information Console. All functions are run in the background and the GUI is disabled to prevent running multiple functions, as they could conflict or cause damage if run concurrently. The Microsoft Office Setup Customization Functions (Customize Setup Tab), AutoKMS Uninstaller (if AutoKMS is installed), AutoRear Uninstaller (if AutoRearm is installed), Office Uninstaller and Product Key Checker work even if Microsoft Office or Windows is not installed/supported. For information about individual functions, see the program readme.
Requirements:
Microsoft .NET Framework 4.0 or 4.5 (Not 3.5)
Microsoft Office 2010 or Later for Office Toolkit Support
Windows Vista or Later for Windows Toolkit Support
사용법
1. 관리자 권한으로 실행한다.
2. 윈도우즈 아이콘을 클릭한다.
3. 아래 그림처럼 자신의 설치된 버전에 맞게 설정하고 Install을 클릭한다.(중요)
4. 다음으로 Activation 항목을 선택하고 Activate를 클릭하여 인증을 실행한 후 재부팅한다.
5. 4번까지가 완료이며 완료 후 네트워크 항목에 TAP-Windows Adapter V9가 생성되며
매일 이 어댑터를 통하여 가상 인증을 실행하게 된다.